• På kuvertet står följande information sammanställd vid museets första genomgång av materialet: Baku. Ungdomsklubben Villa Petrolia Frk. M Tausen. Lasst, Leila Kullberg, Bergman, Norddahl, Lindgren, Elvira - Emilia & Karin (Kanja) Strenius, Herr W. Wilson, H. Landberg, Åsberg, Falk Selin, Ekelund, Konst. Lindholm.
    Photo: Dahlgren, Gunnar / Värmlands Museum

På kuvertet står följande information sammanställd vid museets första genomgång av materialet: Baku. Ungdomsklubben Villa Petrolia Frk. M Tausen. Lasst, Leila Kullberg, Bergman, No...