• Skissbokens framsida föreställer ett barn som tillsammans med en nalle och radio sitter på ett flygplan. De flyger genom himlens moln på väg mot stjärnorna i rymden. Barnet har röda byxor och blondt hår. Himlen är ljusblå och rymden är mörkblå.

Högst upp på bilden står med ockragul text "LILLE BJÖRNS RADIOFÄRD". Längst ner på bilden står med röd text "BLAND STJÄRNOR OCH MOLN".

Sedan följer ett första utkast till sidlayout för boken.
    Photo: Värmlands Museum

Sedan följer ett första utkast till sidlayout för boken.
    Photo: Värmlands Museum

Lille Björns radiofärd bland stjärnor och moln [Teckning]