• Postkassörskurs, kassainstruktören Beryl Palm. Längst t v i första raden. Postskolan Posthornet, Fridhemsgatan 9, Stockholm. Foto 13 juni 1990.
    Photo: Hellström, Yngve / Postmuseum (Upphovsrätt) * Depicted object has its own license

• Hej,

Jisses inte visste jag att jag var så gammal att jag hade hamnat på museum!

På kul så googlade jag mitt namn och hittade då detta foto hos er. Jättekul att se gamla bekanta ansikten. Ja det var en härlig tid man hade när man jobbade på posten.Trots att inte vare sig postskolan eller posten finns kvar längre så går "postisränderna" aldrig ur.

Service,hjälpsamhet och vänlighet är något som man verkligen för alltid har i blodet.

Återigen jättekul at se detta.

Med Vänliga Hälsningar

Beryl Palm KI,Fpkr,Pkr