• Storgatan sedd söderut från byggnad på tomt 63 (numera Brogatan).  Bild nr 1 Två "äldre" kopior finns i Bratt albumet (här av bild 1), en i kommunarkivet "blått album", dessa kopior har något olika maskeringar.  Bild nr:2 är en avfotografering från ett privat album. (från detta våra kopior C4/C2)
    Photo: BRATT Fredrik / Rian museum

Storgatan sedd söderut från byggnad på tomt 63 (numera Brogatan). Bild nr 1 Två "äldre" kopior finns i Bratt albumet (här av bild 1), en i kommunarkivet "blått album", dessa kopio...

Tidigare benämning: Tomt 54, 55,77, 78, 80, 81